27 Haziran 2013 Perşembe

Kuzey Güney - 80.Bölüm (Final) Elbise ve Aksesuarları

İki senedir farklı hikayesi ve kaliteli oyunculukları ile Çarşamba günlerini iple çekmeme neden olan "Kuzey Güney" bu hafta final yaptı. Klasik bir mutlu sonla bitmiş olması beni her ne kadar tatmin etmese de Güney'in cezasını geçmesi azda olsa gönlüme su serpti. Ayrıca Banu'nun intiharı da bölümde beni en çok etkileyen sahnelerden biriydi. Ama gerçekten Banu için hiç böyle bir son hayal etmemiştim, o yüzden çok üzüldüm kızcağıza. Ve son olarak finalin beni en çok çarpan cümlesi Kuzey'in abisine yaşlı gözlerle sorduğu "Benden bu kadar mı nefret ediyorsun?" sorusuydu. O an tüylerim diken diken oldu resmen. Neyse bu kadar yorum yeter. Geçelim final bölümü kıyafetlerine, bakalım kimler neler giymiş...

Öykü Karayel'in (80.Bölüm) Kuzey Güney'de Giydiği Gelinlik - Akay Gelinlik


Öykü Karayel'in Aynı Bölümde Giydiği Beyaz Nikah Elbisesi - Milla by Trendyol
Fiyatı ise 70 TL

Yine Aynı Bölümde Giydiği Karışık Desenli Mavi Elbise - Forever New
Fiyatı ise 330 TL

Merve Boluğur'un (80.Bölüm) Kuzey Güney'de Giydiği Bordo Elbise - Codentry
Fiyatı ise 200 TL

Twitter   *   Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder