6 Şubat 2015 Cuma

Medcezir - 58.Bölüm Elbise ve Aksesuarları

Hazar Ergüçlü'nün (58.Bölüm) Medcezir'de Giydiği Dantel Detaylı, Bordo Elbise - bensanabulurum.com
Fiyatı ise 449 TL

Bölümün İlk Sahnesinde Giydiği Pudra Pembesi Mont - Adl
Fiyatı ise 150 TL
Yine Aynı Bölümde Giydiği Beyaz Şeritli, Siyah Elbise - H&M
Fiyatı ise 100 TL

Ve Yine Bu Bölümde Giydiği Geometrik Desenli Elbise - Topshop

Şebnem Dönmez'in (58.Bölüm) Medcezir'de Giydiği Bordo Elbise - Milla by Trendyol
Fiyatı ise 40 TL
Yine Aynı Bölümde Giydiği Bordo-Lacivert Ekoseli Palto - Adl
Fiyatı ise 150 TL

3 yorum:

  1. Hazar erguçlunun o hm siyah elbisenin altına giydiği ayakkabıyıda koyabilir misiniz markasını bulmanız önemli değil bende aynı elbiseyi aldım ama kombinleyemedim nası bi ayakkabı uygun olur bilemiyorum şimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbiseyi kombinlediği ayakkabıyının markasını bulamadığım için yazıya eklemiyorum maalesef. Ama onun giydiklerine çok benzeyen bir görsel buldum, onun linki yazıyorum. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Sevgiler...
      http://cdn2.n11.com.tr/a1/1024/14/09/02/85/87/80/36/65/74/29/01/64/24380537583035763789.jpg

      Sil
    2. Yorumunuzu yeni gordum ilginiz için çok teşekkurler sanırım en doğru tercihde bu olacaktır çok şıklar gerçekten çok yardımcı oldunuz günlerdir bunu düşünüyordum sevgiler iyi geceler 🙆❤

      Sil